Historier fra Hollisters medarbeidere

I hele vårt selskap, og i alt vi gjør, er misjonen vår å gjøre livet mer givende og verdig for de som bruker våre produkter og tjenester. Vår kultur og våre Uforanderlig og ufravikelige prinsipper– personlig ansvar, service, integritet og forvaltning – veileder oss i valgene vi foretar, hvordan vi samhandler med andre, og hvordan vi betjener våre kunder. Det er dette som gjør Hollister Incorporated til et så flott sted å jobbe. Les historier fra medarbeiderne nedenfor for å finne ut hva det er å være en Hollister-medarbeider. Selv om hver av historiene deler en unik karriereerfaring, formidler alle sammen hvor engasjerte vi er i hva vi gjør, hvordan vi lykkes, og hvordan vi etterlever vår misjon.

Sebastian

Senior produktsjef globalt, global markedsføring

Hollister er mer som enn familie enn bare et arbeidsmiljø.


Jeg jobbet allerede for farmasøytiske selskaper og andre selskaper innen helse, så jeg kjente til industrien før jeg begynte å jobbe hos Hollister. Jeg merket forskjellen fra den tidligere jobben min med en gang. Kollegaene mine hos Hollister var samarbeidsvillige, vennlige, ærlige og omsorgsfulle fra dag èn. Jeg følte meg inkludert etter èn uke, som om jeg hadde jobbet der i flere år. Den sterke kulturen har støttet opp under meg fra første dag som junior produktsjef i Tyskland, og jeg får stadig mer ansvar innen global markedsføring. Hollister er mer som enn familie enn bare et arbeidsmiljø.

Jeg har viljen til en entreprenør og en lidenskap for markedsføring. Hollister er den perfekte arbeidsplassen for meg fordi de dyrker disse egenskapene mine. Mange av prosjektene mine innebærer å se etter nye forretningsmuligheter og lovende produktløsninger for globale markeder. På mange måter føler jeg meg som en oppdager, som reiser rundt i verden og blir kjent med nye folk, kulturer og måter å oppføre seg på. Formålet med disse oppdagelsesturene er å finne de beste produktløsningene og forbedre livskvaliteten til brukerne av produktene og tjenestene våre.

Hollister har retningslinjer vi kaller for «Absolutte prinsipper», som definerer hva det innebærer å være en medarbeider. Alle de absolutte prinsippene er viktige, og hjelper meg på jobben hos Hollister. Personverdi motiverer meg i arbeidet med innovasjoner til produkter og forfremmelser. Menneskets verdi er hellig for meg, siden jeg jobber med å forbedre kundenes livskvalitet. Service er mer enn et begrep for meg. Det er et løfte jeg prøver å oppfylle hver dag, for å forbedre kundenes livskvalitet. Integritet er en verdi som motiverer meg til å alltid gjøre mitt beste, og nyte følelsen av å vite at jobben er gjort riktig. Sist men ikke minst er forvaltning viktig. For kundene våre, for kollegaene mine og for hele selskapet. Det føles godt å jobbe med noe betydningsfullt som har positiv innvirkning på andre menneskers liv.

Vi gjør livet mer givende og verdig